"Jumala on myöhässä. Hän on jättänyt meidät hetkeksi. Mutta ehkä Hän meidät vielä löytää."
Christine Arnothy, Jumala on myöhässä, 1955

"Lähtemättömän vaikutuksen voi tehdä vain hän, joka lähtee."
Arno Kotro, Sanovat sitä rakkaudeksi, 2003

"Öljyn tahraamat höyhenet, löykäävä vesisänky, musta kääre. "Luontoäiti on huora" sanoi haulikko päälle."
Saul Williams, , sanoi haulikko päälle, 2003

Vuosi 2003 oli muuten kansainvälinen makeanveden vuosi. Tärkeää tietää.

Ihmiset on melko typeriä. Mikä idea on pohtia sellaisia asioita kuin esimerkiksi rakkaus tai uskonto, jotka sisältävät tuhansia ja taas tuhansia ikuisuuskysymyksiä. Miksei asioiden voi antaa olla mitä ne on. Koska silloin voisi tulla pieni viiksekäs vihainen mies joka päättää purkaa lapsuutensa aggressioita ihmiskuntaan. Hallelujah hänelle.

Saul Williams on erittäin asiarunoilija, suosittelen kaikille lämpimästi. No mitäs siitä sitten. Ajankohtaista mielenkiintoista tekstiä hieman rakkaudella ja intohimolla höystettynä. Hieno lukuelämys.

Arno Kotron Sanovat sitä rakkaudeksi on myös hieno kirja. Tosin näinä päivinä sisältää hiukan liikaa tunteiden pohtimista. Mä olen verta, mä oon väkivaltaa, mä haluan huutaa ja satuttaa (enkä lukea kenenkään syvimmistä tunnoista).

Piiitkä kestoinen univaje on käynyt nyt läpi herkistymisvaiheen ja nyt on päällä ylikierroksilla käyminen. Mikään ei ole hienompaa kuin kirjoittaa puutaheinää lähes psykedeelisessä mielentilassa.

Tänään HYVIN suositeltavia kirjoja:
Arno Kotro, Sanovat sitä rakkaudeksi
Saul Williams, , sanoi haulikko päälle

Suositeltava biisi:
Raul Midón, State of Mind